تغییر آدرس سایت سنگین راه توانا از srt-co.ir به sanginrah.com

شرکت سنگین راه توانا از سال 1371 فعالیت داشته اما فعالیت این شرکت به صورت رسمی از مرداد ماه 1386 آغاز شده است. 

نام این شرکت از زمان آغاز فعالیت 2 بار تغییر پیدا کرده است. یکبار از سنگین راه ساز عالم به سنگین راه تجهیز، و بار دیگر بعنوان آخرین تغییر نام برند، به سنگین راه توانا تغییر یافته است. سایت رسمی شرکت سنگین راه توانا پیش از این با دامنه srt-co.ir که مخفف نام شرکت بود، فعالیت داشته اما امروز با نام دامنه sanginrah.com به فعالیت خود ادامه می دهد.

تغییر آدرس سایت سنگین راه از srt-co.ir به sanginrah.com

در خرداد ماه 1403 نام دامنه سایت سنگین راه از srt-co.ir به sanginrah.com تغییر پیدا کرد که هدف از این تغییر، بهبود برندینگ کسب و کار بوده است. در واقع با تغییر دامنه، حالت مخفف نام شرکت(srt) با 2 کلمه اول آن(sangin rah) جایگزین شده است. همین موضوع به یکپارچگی بیشتر نام برند و آدرس سایت کمک کرده است. نتیجه دیگر آن آشنایی بیشتر مخاطبان با شرکت سنگین راه و ماندگاری بهتر نام برند در ذهن آنها است. 

زمینه فعالیت شرکت سنگین راه توانا

لازم به ذکر است که شرکت سنگین راه به تامین قطعات و انواع لوازم یدکی ماشین آلات صنعتی از برندهای مختلف هپکو، کوماتسو، کاترپیلار و … و همینطور خدمات سرویس و تعمیرات ماشین آلات صنعتی راه سازی و معدنی می پردازد. شرکت سنگین راه توانا در دو استان خراسان رضوی و استان هرمزگان نمایندگی دارد. اما با توجه به فعالیت اینترنتی این شرکت به آدرس sanginrah.com به تمام نقاط کشور امکان ارائه خدمات و ارسال محصولات وجود دارد.


اشتراک گذاری:
دیدگاه و پرسش
برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

درحال دریافت اطللاعات

آخرین محصولات